آموزش ویرایش فیلم با Windows Movie Maker
نوشته شده توسط : تیموررضائی شهریور

 

 

 

امروزه نرم افزار های بسیار زیادی در زمینه ساخت و ادیت تصاویر ویدئویی تولید شده است. این گونه از نرم افزار ها با توجه به پیچیدگی های خاصی که دارند مستلزم گذراندن دوره های آموزشی می باشند. یکی از نرم افزار هایی که در زمینه ساخت و ویرایش فیلم ها بسیار ساده عمل می کند و کار کردن با آن نیازی به دانش خیلی تخصصی ندارد همین نرم افزار Windows Movie Maker است که در ویندوز ها به صورت پیش فرض وجود دارد. با خواندن این مطلب به احتمال بسیار زیاد خواهید توانست که یک فیلم را ادیت کنید و از این کار لذت ببرید.

 

در این مقاله، به بررسی مهم ترین امکانات نرم افزار Windows Movie Maker برای ویرایش فیلم میپردازیم.

 

برای فراخوانی Windows Movie Maker کافی است از منوی Start وارد All Programs و Accessories شده و Windows Movie Maker را انتخاب کنید. (و یا اسم آن را در ویندوز جستجو کنید)

ادامه ی مطلب





:: برچسب‌ها: امروزه نرم افزار های بسیار زیادی در زمینه ساخت و ادیت تصاویر ویدئویی تولید شده است , این گونه از نرم افزار ها با توجه به پیچیدگی های خاصی که دارند مستلزم گذراندن دوره های آموزشی می باشند , یکی از نرم افزار هایی که در زمینه ساخت و ویرایش فیلم ها بسیار ساده عمل می کند و کار کردن با آن نیازی به دانش خیلی تخصصی ندارد همین نرم افزار Windows Movie Maker است که در ویندوز ها به صورت پیش فرض وجود دارد , با خواندن این مطلب به احتمال بسیار زیاد خواهید توانست که یک فیلم را ادیت کنید و از این کار لذت ببرید , در این مقاله، به بررسی مهم ترین امکانات نرم افزار Windows Movie Maker برای ویرایش فیلم میپردازیم , برای فراخوانی Windows Movie Maker کافی است از منوی Start وارد All Programs و Accessories شده و Windows Movie Maker را انتخاب کنید , (و یا اسم آن را در ویندوز جستجو کنید) ادامه ی مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: